שאלות ותשובות

הרחב הכל
היכן מתקיים הכנס?

הכנס מתקיים באוניברסיטת תל אביב, אודיטוריום סמולארש (29 בינואר) ואודיטוריום בר שירה (30 בינואר), רחוב חיים לבנון, תל אביב.

  • הסעה מאורגנת לאורחי הכנס תצא בשעה 07:30 ממלון הרודס בתל אביב
  • הסעה מאורגנת לאורחי הכנס תצא בסוף כל יום מאוניברסיטת תל אביב חזרה למלון הרודס

למפת הקמפוס >>

האם יש דמי הרשמה לכנס?

אין דמי הרשמה לכנס, אך יש להרשם מראש על מנת להבטיח השתתפות.

היכן ניתן להרשם לכנס?

קיימות שלוש אפשרויות רישום לכנס וניתן להגיש בקשת רישום עבור כל אחת מהאפשרויות.

ניתן להגיש בקשת רישום לכנס כאן >>

באיזו שפה מתקיים הכנס?

הכנס מתקיים בעברית ובאנגלית, ויסופק תרגום סימולטני.

אל מי ניתן לפנות למידע נוסף?

ניתן לפנות אלינו בכתובת המייל הבאה sadna@post.tau.ac.il או במספר הטלפון 03-6406041

האם יסופקו ארוחות במהלך הכנס?

יסופקו ארוחות במהלך הכנס. ניתן לציין העדפות ומגבלות בטופס הרישום.

אירוע הגאלה של כנס החלל

אירוע הגאלה של כנס החלל יתקיים ב-28 בינואר, 2018 - הכניסה בהזמנה אישית בלבד!

האירוע יתקיים במלון הילטון, רחוב הירקון 205, תל אביב.

  • הסעה מאורגנת לאירוע הגאלה עבור אורחי הכנס תצא בשעה 19:00 ממלון הרודס בתל אביב ותחזור בשעה 23:00 ממלון הילטון.
אל מי ניתן לפנות בנושא חסויות?

ניתן לפנות אל אבירה בכתובת המייל הבאה abirak@tauex.tau.ac.il

נא לפנות למייל זה באנגלית בלבד.

אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive